Hulp nodig?

Hieronder vind u de veelgestelde vragen gecategoriseerd op Consumenten of Vakspecialisten. Mocht uw antwoord er niet bij staan, dan kunt u uw vraag stellen aan ons via de mail of via de chat.

Hoe ontvang ik een factuur?

Na afronding van de klus maakt de vakman de factuur op. Hij geeft daarbij aan hoeveel uur hij heeft gewerkt en wat hij aan materiaal kwijt was. De factuur dien je direct aan de vakman te voldoen.

Aan wie betaal ik?

Je betaalt altijd direct aan de vakman en niet aan ReparatieNet. Je ontvangt via de vakman een factuur met een betaalverzoek.

Er staan parkeerkosten op de factuur

De vakman mag de parkeerkosten aan je doorberekenen. Deze kosten staan dan apart op de factuur die je (per mail) ontvangt na de klus.

Ik heb een huurwoning. Wie betaalt de factuur?

Als jij de aanvraag doet voor een klus, ben jij voor de vakman de opdrachtgever. Simpel gezegd: jouw naam staat op de factuur en dus ben jij verantwoordelijk voor de betaling ervan. De vakman en ReparatieNet staan geheel buiten afspraken die een huurder maakt met zijn of haar verhuurder.

Mijn verzekeraar moet betalen. Mag ik daar op wachten?

Nee, helaas kan dat niet. De persoon die de klus aanvraagt is verantwoordelijk voor de betaling van de factuur. Jij bent voor de vakman de opdrachtgever en jouw naam staat op de factuur. Je kunt de factuur betalen aan de Vakspecialist en vervolgens indienen bij de verzekeraar. Deze zal het geld dan naar jouw rekening overmaken.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Na afronding van de klus ontvang je (per e-mail) een factuur. Direct na ontvangst dien je de factuur in 1 keer te betalen.

Binnen welke termijn moet ik betalen?

Na afronding van de klus ontvang je (per mail) een factuur van de vakspecialist. Op deze factuur staat de betaaltermijn aangegeven.