Hulp nodig?

Hieronder vind u de veelgestelde vragen gecategoriseerd op Consumenten of Vakspecialisten. Mocht uw antwoord er niet bij staan, dan kunt u uw vraag stellen aan ons via de mail of via de chat.

Ik kan de vakman niet bereiken.

De contactgegevens staan vermeld bij de vermelding van de vakspecialist.

  • Vakmensen zijn drukke mensen. Het kan voorkomen dat ze bezig zijn met een klus of onderweg zijn naar een andere afspraak waardoor ze niet direct kunnen reageren. Probeer het op een later moment nog eens.
  • Krijg je de vakman, nadat de klus is geaccepteerd niet telefonisch te pakken, stuur hem dan een sms of Whatsapp met het verzoek jou terug te bellen.
Mijn vakman is te laat

Wij verwachten dat de vakmannen op ons platform zich houden aan de gemaakte afspraken en zich professioneel gedragen. Op tijd komen hoort daar ook bij.

Is het tijdvak verstreken en is de vakman nog steeds afwezig neem dan direct contact met de vakman op. Het heeft geen zin om hierover contact op te nemen met ReparatieNet. Wij bemiddelen hier niet in.

Mogelijk is er sprake van overmacht (een onverwachte gebeurtenis zoals bijvoorbeeld autopech of een ongeluk) waardoor hij verlaat is.

Mijn vakman wil de afspraak verzetten.

De vakman heeft jouw klus opgepakt en geeft daarmee aan dat hij op het door jou gekozen tijdstip aanwezig zal zijn. Alleen met jouw toestemming kan hij de afspraak verzetten.

Indien er sprake is van overmacht, waardoor de gemaakte afspraak niet kan doorgaan probeer dan om samen tot een nieuwe afspraak te komen. Mocht dit niet lukken, dan ben je vrij om de afspraak te annuleren en een andere vakspecialist te contacten en in te schakelen.

Mijn vakman heeft geen materiaal bij zich.

Bespreek altijd duidelijk van tevoren met de vakman of er materiaal nodig is. Hij kan zich dan goed voorbereiden. Zijn hier afspraken over gemaakt en komt de vakman toch niet goed voorbereid aan bij de klus, dan zal hij/zij dit moeten oplossen. Vraag de vakman om het probleem alsnog op te lossen zonder daarvoor extra tijd in rekening te brengen.

Waar kan ik een ander probleem melden?

De vakman is verantwoordelijk voor de goede afronding van de klus. Als je tóch niet tevreden bent over het eindresultaat, zeg dit dan direct tegen de vakman of meldt het uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur. De vakman kan het probleem in de meeste gevallen alsnog direct voor je oplossen.

Maak voor het melden van problemen of klachten gebruik van onze chat, deze vind je rechtsonder op deze pagina of stuur een e-mail naar service@reparatienet.nl De reden hiervoor is dat we je graag willen helpen door alle gegevens die relevant zijn erbij te zoeken. Daarnaast moeten wij in sommige gevallen een klacht of probleem bespreken met een derde partij. In het belang van alle partijen, willen wij graag alles zwart op wit hebben. Dit om misverstanden te voorkomen.