Hulp nodig?
Hieronder vind u de veelgestelde vragen gecategoriseerd op Consumenten of Vakspecialisten. Mocht uw antwoord er niet bij staan, dan kunt u uw vraag stellen aan ons via de mail of via de chat.
Categorieën
Dat is heel vervelend om te horen. Wij vragen de bij ons aangesloten vakmannen uiteraard om goed werk te leveren en zetten klanttevredenheid daarbij voorop. De vakman is verantwoordelijk voor de goede afronding van de klus. Als je tóch niet tevreden bent over het eindresultaat, zeg dit dan direct tegen de vakman of meldt het uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur bij ons via de chat onderaan deze pagina of via de mail service@reparatienet.nl
Betreft het een klein probleem dan kun je alsnog proberen om het samen met de vakman op te lossen. Hij heeft altijd het wettelijke recht op een tweede kans om het werk alsnog naar behoren uit te voeren.
Je krijgt na afronding van de klus het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij van het platform.
De vakman is verantwoordelijk voor de goede afronding van de klus en zal dit dan ook naar behoren dienen af te ronden. Probeer er altijd eerst met de vakman uit te komen en sluit uit dat er geen sprake is van miscommunicatie of een misverstand. In sommige gevallen is het niet mogelijk voor de vakman om de klus in 1x af te ronden. Bijvoorbeeld wanneer er een onderdeel besteld en vervangen moet worden of wanneer een muur eerst nog moet drogen. Vraag de vakman dan altijd om te wachten met het opstellen van de factuur totdat de klus volledig naar tevredenheid is afgerond en betaal nooit tussentijds aan de vakman. Kom je er echt niet samen uit, neem dan contact op met rechtsbijstand of consumentenbond en vraag of zij je kunnen bijstaan.
Je krijgt na afronding van de klus het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij van het platform.
Dat is een doodzonde en daarvoor onze excuses. Dit is niet hoe een vakman te werk hoort te gaan. Je kunt via ons platform eenvoudig een andere vakman contacten om alsnog jouw klus te laten klaren. Daarnaast willen we je verzoeken om jouw negatieve ervaring ook aan ReparatieNet te laten weten. Neem hiervoor direct contact met ons op. Wij verzamelen deze ervaringen en plaatsen na checken bij de vakspecialist ook deze review online.
Wij nemen deze klacht zeer serieus en bij herhaling is dit voor ons doorgaans aanleiding om de samenwerking met de vakman te staken en de vermelding te verwijderen van ons platform.
Dit is een vervelende situatie waarvoor onze excuses. Meld de schade altijd direct tegen de vakman of meldt het uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur. De vakman is verantwoordelijk voor een goede afronding van de klus.
De vakspecialist kan hiervoor indien nodig ook zijn aansprakelijkheidsverzekering inschakelen.
Je krijgt na afronding van de klus het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij van het platform.
De vakman is verantwoordelijk voor de goede afronding van de klus. Als je tóch niet tevreden bent over het eindresultaat, zeg dit dan direct tegen de vakman of meldt het uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur. De vakman kan het probleem in de meeste gevallen alsnog direct voor je oplossen.
Maak voor het melden van problemen of klachten gebruik van onze chat, deze vind je rechtsonder op deze pagina of stuur een e-mail naar service@reparatienet.nl De reden hiervoor is dat we je graag willen helpen door alle gegevens die relevant zijn erbij te zoeken. Daarnaast moeten wij in sommige gevallen een klacht of probleem bespreken met een derde partij. In het belang van alle partijen, willen wij graag alles zwart op wit hebben. Dit om misverstanden te voorkomen.
Je krijgt na afronding van de klus het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij van het platform.