Hulp nodig?
Hieronder vind u de veelgestelde vragen gecategoriseerd op Consumenten of Vakspecialisten. Mocht uw antwoord er niet bij staan, dan kunt u uw vraag stellen aan ons via de mail of via de chat.
Categorieën
Als de klant direct na de klus aangeeft dat er iets niet goed is gegaan, bespreek dan samen een oplossing. Het is belangrijk om eventuele problemen op een vriendelijke manier op te lossen. Je hebt altijd het recht om een tweede kans te krijgen om het probleem alsnog te verhelpen, dat is immers wettelijk bepaald!
We verwachten van jou dat je meedenkt met de klant om tot een oplossing te komen. Daarnaast eisen we dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt met voldoende dekking. In het geval van door jou veroorzaakte schade kun je mogelijk een beroep doen op deze verzekering.
Bedenk je altijd dat als een oplossing uitblijft dit zal leiden tot een slechte beoordeling en zelfs kan leiden tot verwijdering van het platform. Als wij een klacht van een klant ontvangen, zullen we eerst bij jou informeren wat er volgens jou aan de hand is. Bij schade of ondeugdelijk werk vragen we de klant om ons foto’s van de situatie te sturen, deze zou jij uiteraard ook al kunnen sturen.
We verwachten dat je elke klus die je accepteert naar tevredenheid van de klant uitvoert. Alleen klanten kunnen een klus annuleren.
Mocht je een klus toch niet kunnen uitvoeren, breng dan hiervan de klant altijd direct van op de hoogte. Probeer altijd de klant toch verder te helpen en mee te denken door binnen je netwerk een andere vakspecialist voor te dragen en/of verwijs ze door naar andere vakspecialisten op ReparatieNet.
Belangrijk: Misbruik kan leiden tot het het ontvangen van een strike, Zie het als een gele kaart. Bij meerdere strikes zullen wij jouw vermelding op het platform van ReparatieNet verwijderen.
Geweldig! Dat betekent dat de klant tevreden is over je werk, daar mag je trots op zijn.
Je kunt zelf direct afspraken maken over de vervolgklus. Je hoeft hier ReparatieNet niet van in kennis te stellen.
Heeft de klant nog geen review gestuurd over de laatste klus, vraag deze dan om dit alsnog te doen. Je kunt de klant uitnodigen via jouw eigen account. Klanttevredenheid is essentieel, want een tevreden klant geeft je een top review, en dat is belangrijk. Positieve reviews kunnen je een voorsprong geven bij het ontvangen van nieuwe aanvragen. Door net dat beetje extra service te bieden, vergroot je de kans op vervolgklussen en aanbevelingen.